Saturday, February 26, 2011

Brun



Tu si eu am fost lasati in desert. Culoarea nisipului se asorta cu pielea ta si nu cu a mea. Erai cald si era cald, foc la talpi si foc pe cer, nu stiu ce era mai rau. Asa a fost cand m-am indragostit de tine, ca in desert. Si ti-am spus sa nu ma lasi sa cad in nisip, ma amestec in el si ma pierd in valtori de praf, am pielea umeda, ma murdaresc atat de usor. Dar tu vii si imi tii capul la pieptul tau, imi acoperi ochii de razele puternice si parul de furtunile de nisip in timp ce soarele ne face ceas si vedem ca se face tarziu. S-a intunecat, e liniste si nimic in jurul nostru. Nu a mai ramas nimic din mine, m-am imprastiat si eu in desert si te intreb, ma intinzi sa dorm pe pamant moale si sub cer liber in noaptea asta? Nu ma lua in brate la culcare, ma manjesc cu pielea ta si imi murdaresc bratele, gatul, obrajii, toate albe. 

No comments:

Post a Comment