Monday, November 22, 2010


Tu porti semnul minciunii pe incheietura ta stanga si asta nu este semn bun. Am observat pata de minciuna din clipa in care ti-ai intins mana incet catre chipul meu translucid si mi-a sclipit in fata ochilor. Am increment deodata si putin intrigata si in acelasi putin fascinata am atins cu varful degetului pata aceea care-ti brazda incheietura. Ai tresarit si m-ai privit infricosat in ochi de parca iti dezgolisem intocmai cel mai intunecat secret al tau: minciuna. Sclipirea din coltul privirii tale a luat foc si m-a ars in timp ce-mi atintisem privirea catre ea. Mi-am retras mana de pe incheietura ta ce incepuse parca sa se incalzeasca, probabil sangele iti clocotea in vene. Dar ai tu sange in tine sau sunt doar alte nimicuri si alte minciuni?

luni, o zi de 22

2 comments:

  1. Vai ce bine se potriveşte partea asta cu situaţia în care mă aflu: "Dar ai tu sange in tine sau sunt doar alte nimicuri si alte minciuni?"

    Îmi place mult.

    ReplyDelete
  2. ma bucur ca iti place. sper ca "situatia" sa se incheie fericit pentru tine si inima ta.
    >:D< huuug

    ReplyDelete