Sunday, November 14, 2010

Vreau

Dragul meu, vreau sa fur cu nesimtire ceva mic din sufletul tau. Sa patrund chiar si-n cele mai mici coltisoare ale tale. Sa fiu o hoata si o iscoditoare, sa-ti patez hainele cu mirosul meu, sa simti pe limba gustul meu si sa vrei mai mult si mai mult si mai mult. Si cand o sa tanjesti o sa te imping asa, sa cazi si tu, sa-ti lovesti corpul si sa-l umpli de vanatai. Iti spun eu, o sa doara. O sa ramai o vreme  zdrobit si la pamant, rupt in franturi ratacite. O sa te simti invins si o sa cauti fericire, dar o sa primesti in schimb farame de speranta. O sa-ti intind cu nesimtire un pumn plin de speranta si o sa-l imprasti in vazduh in timp ce tu privesti si plangi cu durere dupa tot ce-a fost. Chinul si noptile nedormite nu o sa-ti dea pace o vreme, o sa visezi in negru, zgomote, ezitari, cuvinte grele, inecare si trecut.

Dar cand toate acestea se vor sfarsi si vei putea dormi in linistea noptii o sa te ridic si o sa-ti ingrijesc vanataile si ele o sa treaca. O sa treaca pe nesimtite, dragul meu.

Dragul meu, m-am jucat cu nesimtire cu dragostea ta, iarta-ma.

No comments:

Post a Comment