Sunday, December 12, 2010

Inutil


Simt ca lumea nu mi-a dat nici o sansa. Am crezut in ea, si asa a facut si inima mea. As fi putut sa realizez asta mai devreme dar nu am facut-o. Ma intreb daca a existat ceva vreodata care mi-ar fi putut arata ce se ascunde sub hainele pe care le purtai sau sub pielea ta calda sau sub manusile tale groase. Daca a existat o sclipire sau un semn care sa imi strige sa ma indepartez si eu nu am vazut? Daca este asa, acum nu am nici un motiv si nici un drept sa arunc asupra ta o gramada de fulgi de nea reci si o ploaie de inversunare si cuvinte care pentru tine ar fi oricum goale. Oricum, daca ar fi fost vina ta, stii ca nu as fi putut sa iti spun mai mult decat un “de ce”, sa te privesc in ochi prin ochii mei calzi. Si daca as fi facut asta mi-ai fi zis doar “a fost un moment” si m-ai fi privit in ochi prin ochii tai reci. Niciodata nu mi-ai dat o sansa, nu-i asa? Nici chiar si atunci cand imi sopteai in secrete si cuvinte magice, nici in seara in care am adormit impreuna pe pamantul inghetat de decembrie, nici in dimineata in care soarele a rasarit peste noi si ne-a invelit in incaperea noastra si ne-a atarnat sarutari pe tavan. Nu mi-ai dat nici o sansa, nu-i asa? Acum ochii mei calzi inca ii simt pe ai tai reci. Si chiar daca nu ii privesc stiu ca sunt acolo, undeva in orasul asta mare, si vad in reflexia lor luminile si locurile pe care noi le-am privit cu inimile altcandva, intr-o seara care acum pare a fi mult prea departe ca eu sa o mai privesc inca prin inima mea. Nu mi-ai dat nici o sansa. As fi ramas, as fi iubit. Nu mi-ai dat nici o sansa. Ai plecat, ai mers mai departe, lumea ta a mers mai departe fara mine. Eu raman aici, in urma ta. Cumva, inca astept sa revii din multimea asta de lume si sa-mi iei mana in a ta. Nu mi-ai dat nici o sansa si mi-e teama ca timpul nu te va ierta si nu ma va lasa sa iti mai dau o ultima sansa. Cumva, in ciuda a tot ce a fost, simt ca ai merita o ultima sansa; dar poate nu din partea mea, poate din partea acestei lumi care nici tie, ca si mie, nu ti-a dat nici o sansa, nu-i asa?

1 comment: