Wednesday, December 1, 2010

Locul tau



Priveste in jurul tau. Ce vezi? Doar niste obiecte? Nu cred, e o adevarata jungla pe aici. Pasesc cu grija printre ganduri, arome, zambete, cuvinte rasturnate si sentimente de toate felurile, simt un miros neobisnuit, de vechi amestecat cu putin de nou, dar doar putin. Nu stiu cum ai lasat in urma ta toata dezordinea asta. Atatea lucruri, vad si niste culori, dar au palit, nu mai ard la fel de puternic in razele inimii, ce le-ai facut? Uite, iti promit ceva. Promit sa readuc putina ordine, pace si liniste pe aici, doar sa imi promiti si tu ceva. Lasa-ma sa vin si eu cu amintirile mele, bine? Nu o sa-ti ocup mult spatiu. O sa luminez si o sa dau culoare locului asta, o sa pictez amintiri cu noul meu set de pensule, o sa-ti pasesc tiptil si in intuneric printre rafturile pline de cuvinte pierdute, o sa increstez cu varfurile unghiilor mele pe peretii tai, doar sa nu doara, o sa increstez in clipe pe care sa nu le uiti, sa le incui aici, intre usi si pereti, cu lacate si cuvinte magice. O sa impart ce am cu tine. Tot ce vreau sa stiu este ca acest loc nu va ajunge la fel ca acum, ci chiar si nelocuit, sa inchida in el ce am adunat noi in tot acest timp. Vreau sa stiu ca  ...

No comments:

Post a Comment