Tuesday, December 7, 2010

Schimb de carti



Ti-am spus sa facem schimb de carti, ce, nu ti-am spus asa?
Dar tu n-ai inteles ce ti-am zis si-ai vrut sa-mi schimbi povestea pe o carte de joc. Eu stiam ce fac si vroiam sa-ti dau la schimb o carte cu foi scrijelite in cuvinte ce numara mai mult de patru litere si mai mult de doua arome. Vezi tu, aici se desparte pagina noastra in doua: tie iti plac jocurile, iar mie cuvintele. Si nu ma intelege gresit, imi place sa ma joc cu tine in cuvinte, dar uneori am nevoie de mai mult din tine, vreau litere in culoare si pagini patate cu mirosul pielii tale, vreau reteta nebuniei, vreau sa imi placa la nebunie ce aud, vreau sa insemne ceva, vreau, pentru mine si pentru tine.  

Ti-am spus sa facem schimb de carti.
Acum ca ma gandesc mai bine, hai sa nu mai facem nici un schimb de carti. Sa ne pastram asa. Eu te voi citi pe tine si tu pe mine, asa, ca pe niste carti. Dar iti spun, eu nu sunt o carte cu doar doua coperti si un numar de pagini; nu se stie cand povestea mea va fi sfarsita.

No comments:

Post a Comment