Sunday, December 5, 2010

Metoda b



M-am jucat in nisip si numere complexe, in siruri de sperante si ranguri de posibilitati. Am vrut ca toate sa mearga conform planului, dar ceva a impiedicat aceasta incercare a mea. Asa ca am vrut sa aflu printr-un joc mic al inductiei cum se termina planul meu. Si mi-a fost imposibil sa demonstrez ceva, caci am ramas blocata in franturi de plan. Dar poate impotmolirea asta ma conduce undeva! Poate presupunerea mea nu va fi nici falsa, nici adevarata. “Aici sunt probleme!” ar spune cineva. Sirul meu de sperante de la un rang incolo de posibilitati nu este bine definit.  Si il privesc si incerc sa inteleg ce vrea sa zica. Stiu, orice rang de posibilitate as alege, exista o speranta x mai mare decat acel rang de posibilitate astfel incat, astfel incat nimic... N-am ajuns niciunde, nu am descoperit nimic – timp mult, timp mult pierdut. Acum este timpul sa incercam si alta metoda: metoda b.

2 comments: